Obchodné podmienky

Objednávanie tovaru, zákaznícky účet

Zmluvný vzťah zákazníka a predajcu vzniká objednaním tovaru prostredníctvom internetového obchodu syrčekovo.sk.

Objednať tovar v obchode syrcekovo.sk je možné:

  • online bez registrácie - počas objednaní tovaru poskytnete údaje v nevyhnutnom rozsahu pre vybavenie a doručenie objednávky
  • online s registráciou - počas objednávania tovaru môže vytvoriť zákaznícky účet a využívať výhody registrácie.
  • telefonicky a e-mailom (obchod@syrcekovo.sk)

 

Po odoslaní objednávky bude objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

Cena tovaru a zľavy

Cena každého predávaného produktu je uvedená vo výpise produktov a na stránkach s detailom produktu. Zobrazené ceny sú konečné, vrátane DPH.

Akciové ceny platia do vypredania zásob alebo do odvolania, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

Storno objednávky

Objednávku môžete stornovať len predtým ako sa začne výroba vašej konkretnej zákazky. Ak je už vaša zákazka vyrobená a vy ju stronujete, učtujeme si 90 % z ceny objednávky. Alebo v prípade, ak predajca nedodržal podmienky dodania stanovené v obchodných podmienkach.

Predajca má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v požadovanej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Nezodpovedáme za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty vzniknuté akýmkoľvek spôsobom.

Ak ste už pred stornovaním uhradil cenu objednaného tovaru bankovým prevodom, platba bude v celej výške vrátená do 7 dní na Váš účet.

Odstúpenie od objednávky

Podľa platnej legislatívy máte nárok na vrátenie tovaru 7 pracovných dní od dňa doručenia zásielky bez udania dôvodu, do tohto času nám musíte oznámiť Vaše rozhodnutie. Ak však začnete tovar používať (jesť - odjesť) nie je tento už možné vrátiť

Peniaze za zakúpený tovar vám vrátime na účet, z ktorého ste platbu vykonali, resp. na iný účet, najneskôr do 15 dní od prijatia vráteného tovaru.

Tovar prosíme zaslať späť v pôvodnom nepoškodenom obale, nepoužitý, nepoškodený, kompletný, spolu s kópiou dokladu o kúpe a sprievodným listom s uvedením čísla objednávky, kontaktných údajov a čísla účtu. Tovar musí byť zabalený tak, aby nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu počas prepravy. Balíky poslané na dobierku nebudú prebraté.Rovnaké podmienky vrátenia tovaru sa vzťahujú odstúpenie od objednávky aj v prípade osobného odberu prevzatí tovaru na adrese prevádzky alebo výdajnom mieste predávajúceho.

Informácie pre zákazníka - reklamačný poriadok a záruka vrátenia peňazí

Reklamácie

Pri doručení prosím skontrolujte balík (obal). Pri viditeľnom poškodení balíka (obalu) máte právo odmietnuť preberanie zásielky.

Na zakúpený tovar sa vzťahuje zákonná dĺžka záručnej doby uvedená na obale tovaru, na ktorom je stanovený dátum spotreby.

Reklamáciu je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, a to hneď na mieste pri doručení tovaru príjemcovi. Reklamácia musí byť oznámená na mieste doručenia u vodiča alebo predajcu. Ak bol poškodený obal a podobne, kontaktujte zákaznícky servis prevádzkovateľa obchod@syrcekovo.sk. alebo 0905 775 775. V prípade, že je prevádzkovateľ za reklamáciu zodpovedný, vyrieši ju promptne k Vašej spokojnosti. Tovar bude odpočítaný z daňového dokladu. Zákazník za takýto tovar nebude platiť a vodič tovar prinesie späť na firmu. Ak zákazník riadne tovar preberie a za tovar aj riadne zaplatí súhlasí s jeho obsahom a kvalitou. Dodatočná reklamácia nebude akceptovaná.